Urdu

سنی لیون ایک رات کے کتنے پیسے وصول کرتی ہیں؟

کرنجیت کور ووہرا جو اپنے فلمی نام سنی لیونی سے مشہور ہے (پیدائش 31 مئی 1981ء) کینیڈا سے تعلق رکھنے والی اداکارہ، کاروباری شخصیت، ماڈل اور سابقہ فحش اداکارہ ہے۔ جو آج کل بھارتی فلم صنعت سے وابستہ ہے۔ اسے 2003ء میں پینٹ ہاؤس پیٹ آف دی ییئر کے لیے نامزد کیا گیا تھا، اس نے ویوڈ اینٹرٹینمنٹ کے لیے خصوصی معاہدے کے تحت کام کیا۔ میکسم رسالے کی 2010ء کی 12 بہترین فحش اداکاراؤں میں نامزد ہونے والی سنی لیونی نے آزاد فلموں اور ٹی وی پروگراموں میں بھی کام کیا۔ بعد ازاں بالی وڈ میں مہیش بھٹ کی 2012ء کی کامیاب فلم جسم 2 سے فلمی اداکاری کا آغاز کر کے شہرت حاصل کی۔

سنی لیونی نے اپنی پیشہ ورانہ زندگی کا آغاز عریاں ماڈلنگ اور سافٹ کور فحش نگاری سے کیا۔ 2007ء میں سنی نے سرجری کے ذریعے اپنے پستانوں کو بڑا کروایا اور کیمرے کے سامنے مردوں کے ساتھ جماع پر رضا مندی ظاہر کی لیکن یہ شرط عائد کی کہ وہ صرف اپنے منگیتر میٹ ایرکسن کے ساتھ ہی یہ عریاں مناظر فلمبند کروائے گی۔ سنی نے میٹ کے ساتھ فرجی جماع کے کئی مناظر کیے۔ بالی ووڈ کی فلموں میں آمد سے کچھ عرصہ قبل سنی نے ایک دبری جماع کے منظر میں بھی کام کیا۔

فحش اداکاری ترک کرنے کے بعد سنی لیون نے بھارتی فلم انڈسٹری میں قدم رکھا اور اپنی پہلی فلم کے بعد ہی بالی ووڈ کی نامور اور سب سے زیادہ مشہور اداکارہ بن گئیں.

زراءع کے مطابق سنی لیون ایک رات ہمبستری کرنے کے 5 سے 10 کروڑ وصول کرتی ہیں. انکا یہ مہنگا ریٹ صرف امیر ترین لوگ ہی برداشت کر سکتے ہیں.

اگر فلمی دنیا کی بات کی جائے تو سنی لیون انڈین فلم میں ایک فحش سین نظر بند کروانے کا 1 منٹ کا 3 لاکھ وصول کرتی ہیں.

اسکے علاوہ اگر اپنے سنی لیون کو شادی پر بطور مہمان خصوصی بلانا ہے تو وہ 1 منٹ کا 1 لاکھ وصول کرتی ہیں، مطلب 10 منٹ کے 10 لاکھ، 30 منٹ کے 30 لاکھ، اور 1 گھنٹے کا 60 لاکھ. اگر ڈانس وغیرہ کروانا ہو تو اسکے علیحدہ سے پیسے وصول کیے جاتے ہیں.

Comments

comments

سنی لیون ایک رات کے کتنے پیسے وصول کرتی ہیں؟
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

To Top